Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
05.03.2007 21:48 - Биричка
Автор: estrella Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1694 Коментари: 5 Гласове:
0



Естрелчето пак пие биричка. Нещо все на често взе да ми се случва, та ще я видим ние тая работа.

След виртуалното парти по случай новия ни матрак, което импровизирано се получи в блога ми, за мен остана съвсем реалното чистене, оправяне и привеждане на стаята в ред.

Когато се прибрах, съвсем розовичкия ни нов матрак стоеше в коридора. Старото желязно легло беше разглобено, не знам къде е, не искам да го виждам повече никога.

Дюшекът, ако на тази сбирщина от плат може да се каже дюшек, лежеше нещастно на средата на стаята.

Бойната бригада, състояща се от младежа ми и един негов близък другар, изнесоха останките от дюшека, пиха по две бири за наше здраве и за здравето на матрака и се изнесоха от полезрението ми.

Към новия матрак (боже, то остана само снимка да ви пусна, толкоз живо го описвам) си имаме и съвсем новички чаршафчета, както се полага.

Застлах леглото, трябва да ви кажа, че това нещо е ОГРОМНО, се поогледах и видях че никак не отива на новото леглото тая стая.

През главата ми минаха набързо видения за смяна на тапетите, нов ламиниран паркет и алуминиева дограма, но бързо се отказах.

Въоръжена с парцал и голяма торба за боклук, внесох ред в нашата обител. Не че и преди си нямаше ред, но в ред се оказаха редица нередни неща (хохо, ама как употребих десет пъти думички с корен "ред", а), та взех да ги изхвърля.

Ако се чудите какво правя в момента - събирам сили. И пия биричка.

В края на такива постове обичам да казвам "Боже, колко глупости изговорих".

Прощавайте. До скоро.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. peshnp - :)
05.03.2007 21:53
типично по женски,след матрака идват тапетите,после пода.....малеее,горкия ти младеж:)) ще му остане само спомена от бирата:)
цитирай
2. alex4o - леле сестроо
05.03.2007 23:11
легай и пий бира връз матрака, това е положението
цитирай
3. nio - Като ти се появат видения за смяна на ...
05.03.2007 23:46
Като ти се появат видения за смяна на тапетите, нов ламиниран паркет и алуминиева дограма и разни други такива,прави като шопа."Седай е чекай да ти мине":-))
Аз поне така правя:-))
цитирай
4. andreytcho - какви работи някои хора правят
06.03.2007 03:30
а аз нищо :((
цитирай
5. sashetu - :))
06.03.2007 12:32
Естреллче, пийвай си - лошо няма ;Р
;)))
Хихи, лек ден :D
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: estrella
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3719363
Постинги: 706
Коментари: 5217
Гласове: 16915