Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
08.03.2008 10:06 - Брокат в мивката
Автор: estrella Категория: Лични дневници   
Прочетен: 871 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 08.03.2008 19:12


Между два легена с пране, преди ръцете ми съвсем да са издали багажа и да трябва да се уча да пиша с крачета, проблясваха в глава ми мисли за мама, осми март, жените, мъжете и всичко останало.

Нищо не измислих.

Приятно ми е да празнувам осми март, но смятам сестра ми за по-достойна, защото вече е майка. Истинските жени останаха малко, останалите се преквалифицираха заради женствени мъже.

"Той беше темерут, мила". Тази прекрасно звучна дума темерут винаги ме изпълвала с възторг. Успява да събере в себе си липсата на емоционалност, липсата на желание, липсата на далечен хоризонт, на усмивка, на кафе с мляко, на... темерути.

"Красив, ама темерут". И другия е темерут. По негов си, различен начин, ама темерут.

Е как да съм жена в цялата тая темерут-фауна. Нееее, не са всички такива, ох, имам да пера, защо се опитвам да мисля за неща, които знам, че след време само ще ме усмихват.

Пролетно ми е, въздуха вкъщи мирише на Ариел, изпратих снимка, получих цвете, имам приятелки (бях забравила колко отпускащо е кафето с тях), имам Джъстин, имам цял живот, а съм седнала тука.

Казвала съм го и преди, за това ще повторя - боже, колко глупости написах.

Усмихнат ден на всички. Направете го специален, не защото е денят на Жената, а защото никога няма да се повтори.

Добавено в 10:51: Бях забравила колко е хубаво да си миеш прозорците. А ритуалът по миенето на голямото огледало в спалнята е направо магически. Имам неприлично много козметика, която не ползвам, но държа, за да ми радва сърчицето.

Добавено в 11:20: Трябва да намеря надеждно средство за борба с дървениците в скрина. Изгаряне ми мина през глава, но е прекалено крайно. Ще си купя малка четка и ще лакирам фризове до захлас.

Добавено в 18:10: Следобедният сън в събота... ах, следобедният сън в събота:)

Добавено в 19:09: Осми март ще празнувам с чиста съвест едва когато съпругът ми ме събуди с кафе, а децата ми влязат със смях в стаята, с надявам се направени от тях картички. Осми март е ден на мама. Това, естествено, няма да ми попречи да се напразня довечера, трябва да знам как става, когато му дойде времето:)



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. soho - Страхотна си!
08.03.2008 14:22
Честит празник! И бъди истинска жена не само днес, а всеки ден!
цитирай
2. анонимен - Честит празник!
09.03.2008 15:54
Истинска българка! Трудът е празник (в оригинал е "песен")!
Честито на патерица!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: estrella
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3717886
Постинги: 706
Коментари: 5217
Гласове: 16915