Постинг
10.09.2009 08:17 -
Метротоооооо
Голяма радост влезе в живота ми в началото на тази седмица. След точно три години чакане вече спокойно пътувам от стадион "Васил Левски" до там, до където имам да си пътувам, малко преди Люлин.
Чувството, уважаеми, да се качиш в метро, е все едно си едновременно в Мадрид и Рим.
Упражнявам се на въображение сутрин и си представям, че от метростанцията ще изляза я на Колизеума, я на пощата в Мадрид.
Човешкото пътуване от 14 минути от врата до врата, което по никакъв начин не мога да сравня с подрусването и надвикването в трамвая все още ме изпълва с френетична радост, събуждайки ме още в седем сутринта.
Опитах се да закъснея нарочно вчера, излязох от къщи нахално късно и пак не успях да стигна с повече от 5 минути закъснение.
Сега кротко стоя чак до 8.30, радвам се на Лора и Милен и лежерно се отправям покрай прясно насадените храстчета на метростанция "Национален стадион Васил Левски".
Все още обаче не съм успяла да си тръгна точно в шест, само за да разбера какво е още в 6.20 да си си вкъщи и да имаш поне 4 часа "куалити тайм" с рибките и червените суичъри и стени.
Метрото рулз. Точка.
Чувството, уважаеми, да се качиш в метро, е все едно си едновременно в Мадрид и Рим.
Упражнявам се на въображение сутрин и си представям, че от метростанцията ще изляза я на Колизеума, я на пощата в Мадрид.
Човешкото пътуване от 14 минути от врата до врата, което по никакъв начин не мога да сравня с подрусването и надвикването в трамвая все още ме изпълва с френетична радост, събуждайки ме още в седем сутринта.
Опитах се да закъснея нарочно вчера, излязох от къщи нахално късно и пак не успях да стигна с повече от 5 минути закъснение.
Сега кротко стоя чак до 8.30, радвам се на Лора и Милен и лежерно се отправям покрай прясно насадените храстчета на метростанция "Национален стадион Васил Левски".
Все още обаче не съм успяла да си тръгна точно в шест, само за да разбера какво е още в 6.20 да си си вкъщи и да имаш поне 4 часа "куалити тайм" с рибките и червените суичъри и стени.
Метрото рулз. Точка.
Точка.
Ай шшшшестито.
:)
цитирайАй шшшшестито.
:)
По непотвърдени сведения новата инвестиционна инициатива на правителството ще е изграждане на телепортационни станции във всеки град и всяко село. Така щели най-бързо и ефективно да се усвоят еврофондовете, които няма къде на друго място да отидат освен при нас.
цитирай
3.
анонимен -
Честито!
10.09.2009 10:02
10.09.2009 10:02
Със здраве да си го ползвате много години :)))
цитирайаз съм му почитателка
цитирайразби с идея :)))) Знам, че е малко налудничаво да се радваме на метро в 2009-та година, когато хората си правят екскурзионно около Земята, но пък трябва да сме доволни на малките неща :) Планирам скоро разходка покрай Софийския, за там чувам страшни работи.
цитирайнов магазин от веригата ли са пуснали пак? Ей всичко застроиха тези.
Иначе веднъж си бях купил много як сушилник от там. Перфектно се връзва със саксийника ми. Браво.
цитирайИначе веднъж си бях купил много як сушилник от там. Перфектно се връзва със саксийника ми. Браво.
все очаквам нещо смислено от теб и все ме разочароваш приятно :))))) Да бе, мой, до нас точно, ЕЙ ТАКОВА метро, има всичко, най-вече телепортационни станции бета версия. За пълната чакаме ония пари от ЕС, дето Флайко говори за тях.
цитирайи аз много се радвам на новата придобивка и се гордея с нея. Все още не съм я пробвал подземно, но пък на няколко пъти виждам бляскавата станция до стадиона и се кефя.
Решил съм като застуди, някой от уикендите да го изкарам под земята, щъкайки от Обеля до Младост и обратно с хронометъра... ей така да видя дали все за едно и също време се взема.
цитирайРешил съм като застуди, някой от уикендите да го изкарам под земята, щъкайки от Обеля до Младост и обратно с хронометъра... ей така да видя дали все за едно и също време се взема.
9.
анонимен -
БРАВО!
10.09.2009 14:19
10.09.2009 14:19
СУПЕР Е!!! Аз не съм очаквал че наистина Бат Бойко ще се справи за толкова кратко време да свърши това, което предните не успяха да го направят за 40 години :)
цитирайСпор няма! След като преди 120 години в Лондон пуснаха метрото то дойде и до... София. Да не повярваме че си имаме метро, сега може и паркинги да имаме и ще станем и като бяла столица. Дай Боже по-скоро да е.
цитирайим се стовари на главите на пичовете от метрото. Не разбрах само как успя Бойко да ги мотивира, а предишните - не. Иначе заслугата е на всички, включително и тия от преди 40 години.
цитирайШа ля ля ля. Имаме си метроооо. Тествах до от единия край на София до другия точно 27 мин. След качване в мотрисата. Сега тези с колите и джиповете да си плащат бензина, аз ще си перкам с метрото :)
цитирайБАТЕ БОЙКО Е НОМЕР 1!!! Добре че дойде нещо да направи. Иначе сега копаят на централна гара и в Лозенец (горен) втория лъч. Дано да стане до 2-3 години че да мога и аз да го ползвам... :)
цитирай
14.
анонимен -
Не знам дали има някой който да даде ...
10.09.2009 14:26
10.09.2009 14:26
Не знам дали има някой който да даде отрицателен коментар за тази уникална придобивка... както всички3 и аз съм с положителен коментар!!!
цитирайkonspiratora написа:
сега може и паркинги да имаме и ще станем и като бяла столица. Дай Боже по-скоро да е.
Е те това вече ще е чудо на чудесата. В Милано имаше безброй подземни паркинги, вярно, че бяха заети, но все пак успяхме с упорство да паркираме. Тука - чакаме търпеливо
16.
анонимен -
Аре стига сте го хвалили този мут...
10.09.2009 14:27
10.09.2009 14:27
Аре стига сте го хвалили този мутряга. Нищо не е направил той, ако не беше Станишев и бай Тошо нито метро нито нищо нямаше да има в София. Ама трябваше още няколко мандата с БСП да видите какво щеше да стане...
цитирайсе возих на подвижния тротоар, започващ от Софийския и стигащ до Орлов мост.
Направих 3 кръгчета в 2-те посоки, сякаш се пренесох мноооооого години назад в деЦките ми времена.
:)))))))))))))))))))))
цитирайНаправих 3 кръгчета в 2-те посоки, сякаш се пренесох мноооооого години назад в деЦките ми времена.
:)))))))))))))))))))))
18.
анонимен -
Aко
10.09.2009 14:32
10.09.2009 14:32
бяхте избрали Доган и Станишев, сега щяхте да празнувате свързването на Младост с Истанбул и на Обеля с Москва, ама нека ви...
цитирайимаме си анонимни хейтъри и моя блог е на път да стане трубуна на политически дебат,много се вълнувам.
Янчев, това е направо па чудо, още утре ще ида. Или в събота, като ми е свободно времето да се возя. Като в приказка на Джани Родари, а? ;)
цитирайЯнчев, това е направо па чудо, още утре ще ида. Или в събота, като ми е свободно времето да се возя. Като в приказка на Джани Родари, а? ;)
анонимен написа:
Не знам дали има някой който да даде отрицателен коментар за тази уникална придобивка... както всички3 и аз съм с положителен коментар!!!
Това не е уникална, а закъсняла придобивка. Добре все пак, че техниката не е направила някакъв качествен скок та да стане излишна тъкмо когато бъде завършена... но и за това има време, еле като се сравни нашата скорост с тази на "белите" страни.
21.
анонимен -
МЕТРОТО Е ЗА БЕДНЯЦИ!!!
10.09.2009 14:43
10.09.2009 14:43
Това е истината, метрото се ползва то бедняци и отрепки. Съжалявам но няма да го ползвам и ще си карам колата. И без това съм броил 50 хилки за нея. А вие бедняците - радвайте се на такива придобивки. Вместо да искате всеки да може а си позволи луксозни коли в БГ, вие искате да са еднакво бедни всички. Нещастници...
цитирай
22.
анонимен -
Братле
10.09.2009 15:14
10.09.2009 15:14
анонимен написа:
Това е истината, метрото се ползва то бедняци и отрепки. Съжалявам но няма да го ползвам и ще си карам колата. И без това съм броил 50 хилки за нея. А вие бедняците - радвайте се на такива придобивки. Вместо да искате всеки да може а си позволи луксозни коли в БГ, вие искате да са еднакво бедни всички. Нещастници...
Имам коли за 420 хиляди лева, но това не ми пречи да се возя с метрото до работа. Не ми се хвали с твойта колиба за 50 хилки. Сигурно всеки ден я лъскаш и трепериш над нея.
Иначе най ме кефи да паркирам хамър ейч тройката на стадиона и да си сляза в метрото. Такъв джип не може да се кара по разбитите люлински пътища, където ми е офиса. Това окачване да не ми е за един ден?
напълни се държавата с комплексари и смешници:
"най ме кефи да паркирам хамър ейч тройката на стадиона..."
Ама си е забавно с такива наоколо. Веселко е някак.
остр,
пробвай и ще коментираме.
:)))))))))))))))))
цитирай"най ме кефи да паркирам хамър ейч тройката на стадиона..."
Ама си е забавно с такива наоколо. Веселко е някак.
остр,
пробвай и ще коментираме.
:)))))))))))))))))
24.
анонимен -
Що не ви .... аз вас...
10.09.2009 15:26
10.09.2009 15:26
Коплексари сте всички вие което не можете да си позволите кола като моята. Хем се правите на гъзари, хем метро ползвате. Хванете, поработете малко и изкарайте пари за хубава кола. А какво искате вие, а не се гордея че карам скъпа кола ли ?
А този по-горе дето имат автосалон не е прав да ме напада защото ако сумираме коалта на жена ми, и дъщеря ми ще мина твоите по парички. А ако си фен на метрото то значи си богат бедняк. Сори батка.
цитирайА този по-горе дето имат автосалон не е прав да ме напада защото ако сумираме коалта на жена ми, и дъщеря ми ще мина твоите по парички. А ако си фен на метрото то значи си богат бедняк. Сори батка.
25.
анонимен -
Колеги, я се стегнете и си заврете ...
10.09.2009 15:29
10.09.2009 15:29
Колеги, я се стегнете и си заврете скъпите коли в задника ако обичате. И аз имам кола но от както метрото стига до нас не съм я палил за градско. Само извън София си джитка и отново знам какво е удоволствие от каране. А не да стоя по задръстванията като идот. Защото точно това сте вие, Взел си нашия Хамър, и стои по 30-40мин от Орлов мост до НДК... много умно. А този смей сигурно харчи 30 на 100 или повече?
цитирайАз пък имам танк и съм се обадил на Бойко, другия клон като го правят да разпореди да разширят входа щото съм решил да влизам с танка в мотрисата! Ей тъй, карайте си колите из тъпканицата, аз ще карам хем танка хем метрото и само някой да реши да ми се пречка там отдолу, ще го гръмна с голямата пушка!
цитирайдаже вече си купих карта. А на тези, дето си мерят прескъпите автомобили, мога да им дам съвет как в бъдеще да си спестят много повече пари - вместо да ги харчат за коли, да си направят операции за уголемяване на пенисите.
Иначе, и мен като ме мързи да ходя, се дотъркулвам до метростанцията с "Бентлито", но да видим докога ще си намирам място за паркиране и най-вече - дали ще ми се дават пари за зимни гуми в тая криза... :)
цитирайИначе, и мен като ме мързи да ходя, се дотъркулвам до метростанцията с "Бентлито", но да видим докога ще си намирам място за паркиране и най-вече - дали ще ми се дават пари за зимни гуми в тая криза... :)
"бентли"???
Аз съм с "мазерати", "ламборгини" и "майбах"!
Имам си платени мЕста на паркинЗИте на метрото в цЕла София!!!.
Колко си елементарна и комплексирана!!!
Мерси.
;)
цитирайАз съм с "мазерати", "ламборгини" и "майбах"!
Имам си платени мЕста на паркинЗИте на метрото в цЕла София!!!.
Колко си елементарна и комплексирана!!!
Мерси.
;)
хехехе, тук било забавно:))) То небяха хамъри, бентлита, мазератита, париС, въобще...Ами с"я аз с какво да се похваля? Тя, мойта рена (така се казва мойто бентли:))) горката, много се задъхва вече в тия задръствания, че и одъртява милата, ама...като няма късмет метрото да дойде и до нас :(((
Сега сериозно - метрото БЕЗСПОРНО е страхотна придобивка! За съжаление, аз наистина нямам възможност да го ползвам, но пък силно се надявам да облекчи трафика. И като останат само онез хамъри и коли за по 50 хилки, тя мойта Рена представяте ли си колко гот ще й стане:)))Ще ни гледат с респект, така някак си:)))
Хайде, да ни е честито метрото!
цитирайСега сериозно - метрото БЕЗСПОРНО е страхотна придобивка! За съжаление, аз наистина нямам възможност да го ползвам, но пък силно се надявам да облекчи трафика. И като останат само онез хамъри и коли за по 50 хилки, тя мойта Рена представяте ли си колко гот ще й стане:)))Ще ни гледат с респект, така някак си:)))
Хайде, да ни е честито метрото!
нарочно префърцуненост на изказа ме кара да използвам заемки от различни езици, в зависимост от сантимента, който ме е налегнал в момента ;)
Вчера се возих в 83 до Брезите и трябва да ви кажа, че все едно бях в различна вселена. Обратно на усмихнатите и спокойни физиономии на хората в метрото, в автобуса всички гледаха като добитък на заколение. Чудеха се докога ще изкарат всред смрад, блъсканица и кресливия глас на един люлински левент, който обясняваше, не разбрах за кого, че това е най-голямата жена в шоубизнеса и как трябвало да се види нейното шоу в Калифорния. Автобомилистите от по-горе - момчета, ще ви черпя по една мастичка, да охладите страстите. С дини :)))
цитирайВчера се возих в 83 до Брезите и трябва да ви кажа, че все едно бях в различна вселена. Обратно на усмихнатите и спокойни физиономии на хората в метрото, в автобуса всички гледаха като добитък на заколение. Чудеха се докога ще изкарат всред смрад, блъсканица и кресливия глас на един люлински левент, който обясняваше, не разбрах за кого, че това е най-голямата жена в шоубизнеса и как трябвало да се види нейното шоу в Калифорния. Автобомилистите от по-горе - момчета, ще ви черпя по една мастичка, да охладите страстите. С дини :)))
Ахаааа да те поздравя, че влезе в най-коментирани и не успях, хайде другия път ще е. Вероятно поради префърцунеността на коментарите постът излетя от там.
цитирайкакви дини?
Какви, как, къде и размер?
Уточни, че така е просто подхвърлено на вятъра!!!
цитирайКакви, как, къде и размер?
Уточни, че така е просто подхвърлено на вятъра!!!
големи, кръгли. Можеш да натопиш ръце в тях и ще потече сок, който ще привлече рояк оси. Мастиката аз поне обичам само да я мириша, мирише ми на лято.
цитирайРадваме се като на нещо невиждано на неща, които хората имат от десетилетия. А и онези, които ги нямаха доскоро, ще ни изпреварят като спрял трабант. Днес съобщиха за откриването на първите 10 станции на метрото в Дубай (и останалите ще са готови скоро). Строителството му е отнело цели 4 години!
цитирайнаправо уби импресията :Р Нека си живеем в нашата паралелна реалност, в която метрото се строи за 40 години. Остава да видим новите отсечки, които няма да са спирани заради рухване на строеве, липса на пари, откриване на подземни реки и недомислици от всякакъв сорт, за колко време ще ги построят.
цитирайiancheff - и аз много обичам да се возя на подземната пътечка - открих я случайно и вече обмислям как да си настроя графика така, че да имам повод да я използвам. напомня ми на пътуванията ми до къде ли не, както и на Добрите Стари Времена (ТМ), в които [виртуално] подскачах по подобни пътечки в Half-Life :)
цитирайВсъщност днес чух повече подробности за Дубайското метро. 29 станции, 52 километра, 4 години. Естествено станциите ще са грамадни подземни шопинг зони, както е и на повечето места по света (може ли точно в Дубай да не е). Но най-интересното е, че влаковете ще са без машинисти. Тотално роботиризана операция. Такова съм виждал само на една малка част от Лондонското метро, наречена DLR (District Light Rail), но това е по-скоро трамвайоподобно метро. И с този факт вече ме разбиха окончателно. Не, определено не живеем в един и същи век с тях.
цитирайа чу ли цената?
До колкото имам спомен към 7 милиарда...
:)))
цитирайДо колкото имам спомен към 7 милиарда...
:)))
хубаво нещо си е метрото за голям град като София ... лошото е че тръгва от "никъде" и стига до "никъде" ... но определено върши работа за живеещите и работещите в близост до трасето ... колкото и малко да са те ... а останалите - ще си "висим" по кръстовищата като идиоти ... ;-)
цитирайЕ, хайде сега - "колкото и малко да са те". Разбира се, че Люлин и Младост са двете най-гъсто населени зони на София. Като добавим и зоните между тях, между които вече също има смислени отсечки, за които си струва да се вземе метро, ще се окаже, че поне 20-25% от софиянци са "засегнати" дори и от единствената линия, на която могат да се радват за момента.
Да, аз съм съгласен, че това е още прекалено малко и че по-добре да бяхме като Дубай и за 4 години да си бяхме построили всичките 39 станции и 52 километра, заедно с подземните градове с бутици около станциите. Но все е по-добре от нищо, нали?
цитирайДа, аз съм съгласен, че това е още прекалено малко и че по-добре да бяхме като Дубай и за 4 години да си бяхме построили всичките 39 станции и 52 километра, заедно с подземните градове с бутици около станциите. Но все е по-добре от нищо, нали?
имам питане - в Младост или Люлин живееш ... изобщо в София ли живееш ... защото коментара ти е "просто по принцип" ... метрото тръгва от края на Младост 1 - знаеш ли колко време трябва от всички други Младости за да стигнеш до първата спирка на метрото ? знаеш ли в Люлин колко време трябва да вървиш пеша за да стигнеш до спирка на метрото ? знаеш ли че първата спирка на метрото в Обеля е на 300 метра от най-близкия жилищен блок? ...
;-)
мисля че за "затрупаните под земата пари" туй нещо не се изплаща ...
защото отново смятам че не е направено с разум и мисъл ...
цитирай;-)
мисля че за "затрупаните под земата пари" туй нещо не се изплаща ...
защото отново смятам че не е направено с разум и мисъл ...
thomas написа:
Е, хайде сега - "колкото и малко да са те". Разбира се, че Люлин и Младост са двете най-гъсто населени зони на София. Като добавим и зоните между тях, между които вече също има смислени отсечки, за които си струва да се вземе метро, ще се окаже, че поне 20-25% от софиянци са "засегнати" дори и от единствената линия, на която могат да се радват за момента.
Да, аз съм съгласен, че това е още прекалено малко и че по-добре да бяхме като Дубай и за 4 години да си бяхме построили всичките 39 станции и 52 километра, заедно с подземните градове с бутици около станциите. Но все е по-добре от нищо, нали?
Да, аз съм съгласен, че това е още прекалено малко и че по-добре да бяхме като Дубай и за 4 години да си бяхме построили всичките 39 станции и 52 километра, заедно с подземните градове с бутици около станциите. Но все е по-добре от нищо, нали?
Не живея нито в Младост, нито в Люлин. А 300 метра какво, много ли са ти? В момента стига до Младост 1, тази линия знам, че ще отива до Младост 4, в Бизнес парка. Така дали вече няма да те устрои? И да питам още нещо... Колко време ти трябва да излезеш от всички други Младости с кола през задръстванията сутрин и да се прибереш вечер?
цитирай300 от най-близкия блок ... което означава, че всички останали са на повече от 300 м ... ;-)
освен това задръстванията в Младост са преди да стигнеш до първата станция на метрото - така че абсолютно нищо не се спестява ... и още нещо - до въпросната първа спирка няма нито един паркинг - къде ще си оставиш колата за да влезеш в метрото ... ;-)
пак казвам - коментара ти е "по принцип" ... действителността обаче е доста по различна ...
цитирайосвен това задръстванията в Младост са преди да стигнеш до първата станция на метрото - така че абсолютно нищо не се спестява ... и още нещо - до въпросната първа спирка няма нито един паркинг - къде ще си оставиш колата за да влезеш в метрото ... ;-)
пак казвам - коментара ти е "по принцип" ... действителността обаче е доста по различна ...
Който се вози на метро, ПО ПРИНЦИП не се вози с кола. Така става ли? Значи остава само да се добави малко по-свестен свързващ обществен транспорт. В края на краищата навсякъде по света, където има метро (не мога да ти изброя на колко места съм бил), метрото не отива до всяко жилище, ползва се и нещо друго. Или се ходи половин-един километър. Аман от аристократи!
И вече ти казах, е това с Младост 1 е само временна, не окончателна последна спирка. А дали хората имат полза от метрото, можеш да познаеш по това дали е натоварено. Е, доколкото знам е достатъчно натоварено.
цитирайИ вече ти казах, е това с Младост 1 е само временна, не окончателна последна спирка. А дали хората имат полза от метрото, можеш да познаеш по това дали е натоварено. Е, доколкото знам е достатъчно натоварено.
уморих се ... вози се тогава ПО ПРИНЦИП с метрото ... ;-)
и се опитах да ти кажа точно това - липсва всякаква елементарна инфраструктура към метрото ...
а кой къде е бил ... не държа да изтъквам ... ;-)
цитирайи се опитах да ти кажа точно това - липсва всякаква елементарна инфраструктура към метрото ...
а кой къде е бил ... не държа да изтъквам ... ;-)
се правят, но полека. В центъра, където живея, за моя най-голяма изненада, изместиха спирката на трамвая, за да е по-близо до метрото. Не можах да повярвам, честно, но е факт. Да живееш близо до спирка на метрото навсякъде е плюс, а не ежедневие. Не искайте чудеса от тая изстрадала държава. Всичко с времето си. А и милиарди за дубайско метро нямаме, така или иначе.
цитирай
47.
анонимен -
==
22.10.2009 13:39
22.10.2009 13:39
да ама под земята е за гадове като къртиците
цитирай
48.
анонимен -
Еби си макята
05.03.2010 21:15
05.03.2010 21:15
Абе педалиииииии ....
Метрото е за бедняци, но в Америка. Навсякъде из Европа метро ползват по-заможните хора, а бедняците се придвижват , с каквото имат възможност.
А и още нещо. Метрото е много по-хубав транспорт от една лъскава кола.
цитирайМетрото е за бедняци, но в Америка. Навсякъде из Европа метро ползват по-заможните хора, а бедняците се придвижват , с каквото имат възможност.
А и още нещо. Метрото е много по-хубав транспорт от една лъскава кола.
49.
анонимен -
Хора не се излагайте
05.03.2010 21:31
05.03.2010 21:31
Относно нафуканото педерасче с лъскавата кола:
Абе идиот смотан. Всеки почти, който ползва метрото има минимум по един автомобил. Профилите на пътуващите го доказват. На практика - денонощно пълните паркинги към метростанциите и пренатовареното метро.
Метрото е много по-красиво от доста метра по света. Освен това е едно от най-чистите. Освен това въпреки 12-годишните станции - метрото изглежда повече от перфектно.
Метрото не е транспорт за бедняци. То е "другият транспорт" за по-заможните граждани. По-богатите знаят само колата и метрото. Те в трамвай например не се качват, но навсякъде по света богаташчета си ползват метрото, защото това е най-добрия транспорт, дори пред колата.....
цитирайАбе идиот смотан. Всеки почти, който ползва метрото има минимум по един автомобил. Профилите на пътуващите го доказват. На практика - денонощно пълните паркинги към метростанциите и пренатовареното метро.
Метрото е много по-красиво от доста метра по света. Освен това е едно от най-чистите. Освен това въпреки 12-годишните станции - метрото изглежда повече от перфектно.
Метрото не е транспорт за бедняци. То е "другият транспорт" за по-заможните граждани. По-богатите знаят само колата и метрото. Те в трамвай например не се качват, но навсякъде по света богаташчета си ползват метрото, защото това е най-добрия транспорт, дори пред колата.....
50.
анонимен -
5814891891
05.03.2010 21:40
05.03.2010 21:40
Абе тъпанара с "скъпата кола". Имам кола много по-скъпа от твоята и всеки ден си я паля от Младост и я паркирам на Г. М. Димитров. От там вече до Центъра съм си с метрото. Метрото е страшно красиво, модерно и бързо.
Освен това, ако си караш кола - бъди благодарен на метрото, защото именно заради него няма да има задръстваня и ти ще можеш да си караш сапунерката за 50 хил. (по-евтино нещо нямаше ли ХаХа)
цитирайОсвен това, ако си караш кола - бъди благодарен на метрото, защото именно заради него няма да има задръстваня и ти ще можеш да си караш сапунерката за 50 хил. (по-евтино нещо нямаше ли ХаХа)
Скоро били ли сте в някое друго метро? Честно казано, от нашето няма по-грозно, по-евтино направено като материали и по-зле организирано. А ми трябваха посещения в над 25 различни метро мрежи по целия свят, за да намеря този уикенд, и то само на една от станциите в Барселона, точка на преминаване, в която билетът се подава отляво, а не отдясно. И никъде не се продават билети, които след 75 минути стават невалидни. Рекламните площи никъде не са по-скапано оформени, а влакчетата ни изглеждат остарели още от първия ден. И се влачат. А пътниците нямат никаква култура на поведение на ескалаторите и запушват и двете му страни.
Изобщо ако в Лондон само един ден метрото изглежда и функционира по този начин, ще падне монархията. Единственото, което ни спасява, са малоумно късият маршрут, ниската натовареност и това, че повечето от българите не са видели разликата ни с нормалните страни, която е точно като във всяко друго отношение.
И все пак е сто пъти по-добре, че имаме това метро, защото пребиваването в него е несравнимо по-приятно от това в задръстванията. А на който му харесва да виси в тях - моля, винаги ще се намери място за още един! :-)
цитирайИзобщо ако в Лондон само един ден метрото изглежда и функционира по този начин, ще падне монархията. Единственото, което ни спасява, са малоумно късият маршрут, ниската натовареност и това, че повечето от българите не са видели разликата ни с нормалните страни, която е точно като във всяко друго отношение.
И все пак е сто пъти по-добре, че имаме това метро, защото пребиваването в него е несравнимо по-приятно от това в задръстванията. А на който му харесва да виси в тях - моля, винаги ще се намери място за още един! :-)
52.
анонимен -
Do "thomas"
18.03.2010 21:21
18.03.2010 21:21
Спокойно човек, станциите от 2-рата линия ще бъдат много красиви и модерни. Сигурен съм, че не само на теб ще ти харесат...
А сегашните са си много добри също. По света има много, ама наистина много грозни метрополитени и станции. Нашето е едно от най-чистите и нови в Европа, освен това е и доста хубаво.
Станциите 7 и 8 (Сердика и Софийски Университет "Св. Кл. Охридски") нямат грешка. Те са бижутата на Софийското метро,.
цитирайРђ сегашните СЃР° СЃРё РјРЅРѕРіРѕ РґРѕР±СЂРё също. РџРѕ света РёРјР° РјРЅРѕРіРѕ, ама наистина РјРЅРѕРіРѕ РіСЂРѕР·РЅРё метрополитени Рё станции. Нашето Рµ едно РѕС‚ най-чистите Рё РЅРѕРІРё РІ Европа, освен това Рµ Рё доста хубаво.
Станциите 7 и 8 (Сердика и Софийски Университет "Св. Кл. Охридски") нямат грешка. Те са бижутата на Софийското метро,.
53.
анонимен -
Do "thomas"
18.03.2010 21:21
18.03.2010 21:21
Спокойно човек, станциите от 2-рата линия ще бъдат много красиви и модерни. Сигурен съм, че не само на теб ще ти харесат...
А сегашните са си много добри също. По света има много, ама наистина много грозни метрополитени и станции. Нашето е едно от най-чистите и нови в Европа, освен това е и доста хубаво.
Станциите 7 и 8 (Сердика и Софийски Университет "Св. Кл. Охридски") нямат грешка. Те са бижутата на Софийското метро,.
цитирайРђ сегашните СЃР° СЃРё РјРЅРѕРіРѕ РґРѕР±СЂРё също. РџРѕ света РёРјР° РјРЅРѕРіРѕ, ама наистина РјРЅРѕРіРѕ РіСЂРѕР·РЅРё метрополитени Рё станции. Нашето Рµ едно РѕС‚ най-чистите Рё РЅРѕРІРё РІ Европа, освен това Рµ Рё доста хубаво.
Станциите 7 и 8 (Сердика и Софийски Университет "Св. Кл. Охридски") нямат грешка. Те са бижутата на Софийското метро,.
Опитал си се да кажеш това: "Спокойно човек, станциите от 2-рата линия ще бъдат много красиви и модерни. Сигурен съм, че не само на теб ще ти харесат...
А сегашните са си много добри също. По света има много, ама наистина много грозни метрополитени и станции. Нашето е едно от най-чистите и нови в Европа, освен това е и доста хубаво.
Станциите 7 и 8 (Сердика и Софийски Университет "Св. Кл. Охридски") нямат грешка. Те са бижутата на Софийското метро."
Хубаво, щом ти харесва... В колко други държави си гледал метрото? И особено такива, на които им е строено в послените 30 години, не такива на по 100, които са малко теснички (и пак често са доста по-добре проектирани още тогава). За мен единственото нещо, което е направено на ниво в нашето метро, това са ескалаторите (но те и още в ЦУМ през 1975 бяха каквито трябва, май просто никой не прави менте ескалатори). Но пък хубавите ескалатори се компенсират от това, че на тях се возят българи, които нямат елементарната култура да стоят в десния край, за да не пречат на онези, които искат да се движат по тях. Всичко друго е жалка гледка - но това вече го казах.
цитирайА сегашните са си много добри също. По света има много, ама наистина много грозни метрополитени и станции. Нашето е едно от най-чистите и нови в Европа, освен това е и доста хубаво.
Станциите 7 и 8 (Сердика и Софийски Университет "Св. Кл. Охридски") нямат грешка. Те са бижутата на Софийското метро."
Хубаво, щом ти харесва... В колко други държави си гледал метрото? И особено такива, на които им е строено в послените 30 години, не такива на по 100, които са малко теснички (и пак често са доста по-добре проектирани още тогава). За мен единственото нещо, което е направено на ниво в нашето метро, това са ескалаторите (но те и още в ЦУМ през 1975 бяха каквито трябва, май просто никой не прави менте ескалатори). Но пък хубавите ескалатори се компенсират от това, че на тях се возят българи, които нямат елементарната култура да стоят в десния край, за да не пречат на онези, които искат да се движат по тях. Всичко друго е жалка гледка - но това вече го казах.
Търсене
За този блог
Гласове: 16915
Блогрол
1. Свидетел...
2. Любов и страх
3. Мартини, бейби
4. Моят Блог.бг
5. Грамотният блог
6. Прекрасният сайт
7. Полезният сайт
8. Спортният сайт
9. Сериозният сайт
10. Шареният сайт
11. ZIP- мания
12. Слънчевата песничка
13. Otrova.org
14. И този диша интернет:)
15. Still well
16. Бяс и рози
2. Любов и страх
3. Мартини, бейби
4. Моят Блог.бг
5. Грамотният блог
6. Прекрасният сайт
7. Полезният сайт
8. Спортният сайт
9. Сериозният сайт
10. Шареният сайт
11. ZIP- мания
12. Слънчевата песничка
13. Otrova.org
14. И този диша интернет:)
15. Still well
16. Бяс и рози