Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
14.07.2007 23:41 - Затвориха Мултиплекс
Автор: estrella Категория: Новини   
Прочетен: 4521 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 14.07.2007 23:43


Докато се канех да напиша пост за първото съвременно кино, в което съм била и неговият тъжен път надолу под сянката на Моловете и Арена, те взеха, че го затвориха

Не съм кой знае какъв киноман, но последният път когато ходих, за да гледам 300 за втори път, разрухата беше повече от подтискаща.

Имаше един самотен барман, който продаваше пуканки на космически цени, една лелка до тоалетната (все още има хора, които взимат пари за това), един бивш компютърен клуб, в който клавиатурите и мишките бяха от преди седем години и общо 13 човека в залата.

Всъщност, фалитът на Мултиплекс е първият сбъднал се фалит от всички предсказани покрай идването на моловете, големите хранителни вериги и известните марки дрехи.

През есента Мултиплекс ще възкръсне като търговски център.

Ще си позволя да взаимствам, обещавам - само един път, традиционния въпрос на Капитал:

Ще ви липсва ли Мултиплекс?


Тагове:   мултиплекс,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. gadget - Разрухата...
15.07.2007 10:31
... покорява все повече България. Не съм от София и затова нямам представа за киното, но преди два дни ходих до селото си и се изумих какво е останало. Спомените ми от детство сякаш са били сън - всичко се рушеше, навсякъде се виждаха само стари хора, дървата вече почти не се виждаха и сутрин имаше опашка само пред лекарския кабинет. Разрухата идва с уверени крачки... МНого тъжно...
цитирай
2. andreytcho - Аз никога не съм влизал в киното
15.07.2007 16:29
но веднъж пих бира в кафето. Няма нужда от много кина, има нужда от кино програма която не включва само 4 филма във всички кина на еднакви цени. Нещо трябва да се промени. За сега май само качеството което ще качва цените ще се мени.
цитирай
3. estrella - Факт,
15.07.2007 16:49
Андрейчо. Има страшно много филми, които е хубаво да си се гледат на кино. Сега има само нови холивудски и странни европейски продукции. Толкоз.
цитирай
4. eleni - самото кино няма да ми липсва
16.07.2007 16:49
но беше с удобно за мен разположение. Някак си можех да отида на кино без да трябва да се разходя до някой от краищата на София. Но пък и Андрейчо е ужасно прав. Поради който факт основно посещавам онези малко на брой, но още съществуващи кина, в които се случва и някакво по-различно кино, знаете ги кои са, да не изреждам.
цитирай
5. usteddd - Според мен
18.07.2007 09:52
"различното" кино трябва да се препоръчва, защото в него също има достатъчно безсмислени неща...Пък и повечето стойностни ги дават накуп на Киномания или София филм фест и после въртят тук-таме най-доброто..
Колкото до Мултиплекса той, както и мн други неща в СФ, имаше недостатъка да е в поддлез с трамвай наоколо и съответно...сещате се!
п.с. Най-готините ми моменти в кино са от---Модерен театър :D
цитирай
6. delafer - хм...
18.07.2007 21:43
Ходихме миналото лято там с жена ми - буквално до последната минута си мислех, че ще сме единствените зрители... Но влезе още 1 двойка, т.е бяхме 4.
Всяко поколение си има фетиши, но от гледната точка на моето, днес не може да се осъзнае какво е тръпка да се ходи на кино...
Е, към модерен театър бих прибавил "Сердика"... А филмите които съм запомнил за цял живот съм ги гледал във "Витоша" и "Дружба/Одеон"
цитирай
7. анонимен - уф жалко
22.07.2007 20:15
истината е, че и аз несъм голям киноман ( особено пи тези цени на билетите ),но определено ще ми липсва мултиплекса, пък и то в район „Красно село“ май не остана кино? Във всеки случай и аз имам и хубави и лоши спомени. дано го обновят
цитирай
8. анонимен - Определено ми омръзна
14.06.2008 20:14
Всичко в нашата страна се руши с лека ръка,всички кина бяха затворени за да отстъпят място на Велкиката Верига АРЕНА...е не е ли тъпо да ни вкарват в някакви тъпи вериги,молове,вериги за бързо хранене и да не продължавам!Всичко с което свързвахме нашата страна вече е просто минало...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: estrella
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3716295
Постинги: 706
Коментари: 5217
Гласове: 16915